Reklamace

Pro reklamaci zboží postupujte v následujících krocích:

  1. Přečtěte si reklamační řád, ve kterém jsou uvedená veškerá práva a povinnosti jak prodávajícího, tak kupujícího.
  2. Zboží spolu s kopií faktury odešlete na adresu:
    Tenisky s.r.o. - Andrea Šišková
    Grafická 7a
    150 00 Praha 5
  3. Na fakturu napište důvod reklamace a číslo bankovního účtu, na který chcete vrátit peněžní částku za reklamované zboží a poštovné. Poštovné bude vráceno v hodnotě nejlevnějšího poštovného, které jste si při objednávce mohli zvolit.
  4. Na email info@kecky.cz nám zašlete informaci o zaslání zboží.
  5. Zboží nezasílejte na dobírku, v tomto případě nebude převzato. Doporučujeme zboží zaslat doporučeně a připojistit na jeho hodnotu. Při ztrátě nebo poškození můžete žádat náhradu škody.
  6. Po převzetí zboží vás budeme informovat emailem a od tohoto data začíná běžet 30 denní zákonná lhůta pro její vyřízení. Veškeré reklamace se snažíme vyřizovat v co nejkratším možném termínu.